Sider

tirsdag 7. juni 2011

In the summertime when the weather's high



















Ferien er rett rundt hjørnet, heldigvis, og forhåpentligvis sommeren også. Denne helgen var den i alle fall på Østlandet, med skyfri himmel og speilblanke Mjøsa i bakgrunnen. Fint fint fint! Jeg forbereder meg til resten av sommeren med en liste over hva jeg skal bruke den til:

1. Bruke kjole eller skjørt (nesten) hver dag
2. Lære å lage en fullverdig middag på primus
3. Male gjerdet og bli brun i samme slengen
4. Lage kick-ass iste
5. Spise frokost på terrassen med en god bok og hjemmelaget iste
6. Strikke en genser (eller begynne, i alle fall)
7. Få fotbehandling
8. Leve livet noen dager i Berlin
9. Bli ferdig med stolen min
10. Reise på strandferie i Sverige med en jeg liker spesielt godt

Challenge accepted!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar