Sider

mandag 22. august 2011

Sommerminner

Det virker som om sommeren er over for denne gang. Regnet er tilbake, jeg putter føttene i ullsokker og drikker mer te. Det er surrealistisk at jeg snart reiser til Trondheim igjen, til studiene og "nytt" rom. Jeg satt jo nettopp og leste til eksamen? Heldigvis har denne sommeren vært fin, og jeg har mange gode minner å varme meg på til vinteren.

















  •  vi reiste på vår første kjæresteferie, til söta bror og strandliv
  • koselige dager i Berlin med mamma
  • kafélivet og bursdagsfeiringer i Stavanger med gode venner, for gode vennskap må jo pleies
  • et helt frokostservise som ventet på meg på loppemarked, i fine August fra Stavangerflint
  • å treffe igjen ei god venninne fra barndommen, så koselig og spennende at jeg hadde sommerfugler i magen og kjempesmil
  • vi kjøpte lille Lyng
  • jentene i slekta hadde kakekveld, alltid en fin opplevelse
  • gjenforening med jentene fra ungdomsskolen, som om vi så hverandre i går og ikke for to år siden
  • fine sommerdager i Feiring med kjæreste og valp og kos

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar