Sider

mandag 11. april 2011

Maestro

















Min musikkreise startet i 2001, på Torget i Stavanger. Det var gratiskonsert og vi skulle se et nytt og merkelig band jeg aldri hadde hørt før. Musikkinteressen min hadde til da vært ganske liten, men det endret seg under de magiske minuttene Kaizers Orchestra spilte. Så mye lyd, bråk og rå energi hadde jeg aldri opplevd før. Dette er det nærmeste jeg har kommet en åpenbaring. Jeg var frelst.

Nå, ti år senere, er jeg fortsatt like oppriktig glad i Kaizersuniverset. 9. april feiret Kaizers sitt jubileumsår med turnéavslutning i Oslo Spektrum, foran 9000 mennesker. Jeg feiret mitt eget Kaizers-jubileum sammen med dem, i folkemengden. En fantastisk konsert, gjort enda bedre av min favorittperson i hele verden. Magien lever enda, og jeg er fortsatt like frelst som før.

Neste gjensyn blir spesialforestillingen av Sonny på Rogaland Teater i november. Hallelujah!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar