Sider

søndag 3. april 2011

Perler fra skattekisten

Jeg er forferdelig god til å utsette ting, men nå har jeg endelig begynt å rydde i skattekisten min. Her liger myke, gode nøster i alle regnbuens farger. De skal få bli til hjemmestrikkede gaver når de blir store. Her er de aller fineste.



















Noro Silk Garden, som kom i gave fra det store utenomland for en stund siden.



















Rowan Colourscape Chunky, av Kaffe Fassett. En fantastisk kunstnerisk og kreativ mann.




















North Ronaldsay Wool i den fineste naturlige gråfargen. Mitt beste kjøp fra Orknøyene, komplett med små biter av lyng. Det er spunnet av ull fra en sjelden sauerase som bare spiser tang og tare.

Hva skal de bli til, mon tro?

2 kommentarer:

  1. Det gråaktige virket helt nydelig. Du bør lage noe evigvarende av det :)

    SvarSlett
  2. Ja, tror jeg må det! Har to 100 g snurrer (hva heter de, egentlig?), så må forske litt.

    SvarSlett