Sider

tirsdag 21. april 2009

Minus penger

Til alle shoppegale jenter (og gutter): Det er storsalg på Asos!

Det er good news, men bad news for kortet mitt. Internettshopping + salg = - penger. I et øyeblikk sterkt preget av galskap, post-tentamen stress disorder og kanskje litt små-hysteri gikk jeg en smule bananas på netten. Se vesken:













Når jeg ser på den får jeg litt sånn "wriiiihihihiiiiii" følelse. Den er perfect. Nå går jeg rundt å venter på den, et undertøysett (risky business, men hvis det passer var det billig siden det var masse nedsatt. Og fint.) og 8 bøker som jeg ikke har noe som helst tid til å lese, men jeg skal. Jaaa, det skal jeg. Jeg skulle ønske det ikke var tollgrense, for da kunne jeg bestilt masse fine sko óg... Kjenner at jeg lever litt for sko, altså. Frakt kan de også kutte ut, sånn som the Book Depository har gjort. Veldig mange nettbutikker har noe å lære fra TBD. Elsk på dem.

Ellers har jeg "fri" frem til fredag, når jeg har mattetentamen, russedåp og buksevrengekro, så det gleder jeg meg til, minus matten. Jeg sier fri, men det er egentlig et stort, svart mattehelvete, men skitt au. Jeg kommer til å ha talldysleksi uansett hvor mye jeg øver. Jeg tror også at jeg har matte-relatert narkolepsi. Med en gang jeg må regne, sovner jeg spontant på sofaen... Snork.

Over og ut, jeg må tilbake til å vente i spenning på pakker i posten (og se Brothers & Sisters, of course) og glede meg til IKEA-turen i morgen!

4 kommentarer:

  1. TBD E ELSK! Og veska va skam kul :)
    Eg har hatt det gøy på ebay i det sista eg, der har de gamle kjoler og kamera o.l. :)

    foresten så e play.com og fraktfritt og dei har veeeldig billige cd'er og dvd'er på salg :)

    SvarSlett
  2. TBD e min beste venn av og til. Ka søke du på når du ser itte kjoler? Eg har lett som ein gal på eBay men eg finne aldri.

    Men play.com, e det for real? Jaaaa, serie-DVDer uten frakt?! Det kan eg leva med. Takk, Lisabeth :D

    SvarSlett
  3. Eg pleie å gå inn på clothing og så videre på vintage og så velge eg periode 40,50 og 60-tallet og søke på kjole så får ein opp litt av kvart. Men det e veldig greit med dei avkryssningsrutene t venstre på sida, for da får du meir detaljerte søk. For å få kverdagskjoler kan ein søka på day dress :) Ein kan søka på den amerikanske, men eg foretrekke den britiske av di det e billigere frakt og lettere å regne om t kr fra pund enn fra dollar :)


    E det ikkje fantastisk :) Eg e godvenn med play.com. Det e desverre ikkje dvd hylla mi for den har ikkje plass t fler :P


    Og takk for tipset om asos :)

    SvarSlett
  4. Eg ska definitivt hoppa rett på eBay med ein gang! Eg kjenne eg får litt kick av dette, haha :)

    SvarSlett