Sider

søndag 26. april 2009

Russekort smaker rart

I ørene: en episode av Brothers & Sisters som jeg har sett mesteparten av før















Dette spiste jeg i dag. Jeg spiste hodet mitt til slutt. Det smakte litt merkelig og ville konstant i vrangstrupen og jeg er litt småbekymret for at det egentlig var giftig... Men jeg fikk i alle fall en knute og kortet i luen.

Russetiden til nå har vært bra. På fredag ble vi døpt i det deilige Breiavannet i Stavanger sentrum, rett ved min (ikke alltid) kjære skole, Kongsgård. Jeg hadde glemt luen min så jeg lånte Carina (a.k.a. Nap-time) sin. Veldig deilig å få spy/urin/fugleskit/mikroorganisme/fiske-infisert vann i håret, direkte fra russeluen. På en måte er jeg LITT glad for at jeg glemte min, hoho. Etter dåpen gikk turen til Polet, så et lite stopp hos Therese (a.k.a. Lykketroll) og til Nakisa (a.k.a. Pews) hvor vi hadde en kjempekoselig grillfest-vors hybrid. Vi satt i solen på terrassen med grillmat og gikk litt på druen. Kick-offet var bra, óg, men jeg har vært med på kjekkere ting. Erik og Kriss var der (STORT grøss) og vi fikk vrengt buksene våre klokken 12. Jeg klarte atter en gang å tråkke i spy og jeg har blitt løftet så mange ganger at ryggen er litt sår, så nå er det russetid! Vi har store planer om hvilke knuter vi skal ta og har laget en liten liste. Tomorrow it begins! Rawr.

Noe jeg gleder meg ekstremt til er bob hund i morgen! De spiller på Folken kl 9 og det blir sykt. Etter det blir det to heldagsprøver, bading på torsdag (knute, bade før 1. mai) og så sikkert ut til helgen.

Det blir en busy tid og jeg gleder meg.

4 kommentarer:

  1. Kvifor har du sladda kortet?

    Bra russejobba sålangt. EG gadd ikkje ete noko kort:) KOS DEG vidare!

    SvarSlett
  2. Haha, eg sladda det fordi eg la ud bloggen på blogglisten... Hvis någen eg ikkje kjenne kikke innom, liksom. Eg e litt småparanoid. Men eg sko egentlig ønska kortet va sladda sånn. Det va litt tufft.

    I dag har eg spist to kinderegg og satt i samen lekene på 5 minutt å hatt ein hubbabubba pakke i munnen i 10 minutt. Nam nam!

    SvarSlett
  3. Eg hette: WARNING! Moahahahaha, watch out, Kaja ;)

    SvarSlett