Sider

mandag 20. april 2009

One down, three to go...

Ferdig med biologi.
Matte, politikk og norsk igjen.

Det frister mer å se på Brothers & Sisters (som jeg er max hektet på) enn å øve på matte, så den kommer sikkert til å gå like rompe som biologien, men det er greit. Det kommer til å gå rompe uansett, for jeg har en eller aen slags for tallblokk eller talldysleksi, kanskje. Hvis jeg ser et tall så gjesper jeg... Snork.

Denne uken har jeg store planer om å dra til IKEA for å fortsette min desperate leting etter hyller til rommet... Så langt er nesten ingen av tingene mine kommet opp fra kjelleren, men det skal de, å ja! Om jeg så må male de ekle hyllene selv... Alt må jo matche, humhum! Klær er også vanskelig å kjøpe for tiden, for stilen har blitt så utrolig rar. Dessuten takler jeg ikke pastellfarger. Det går kanskje an å si at jeg hater det. Ja, det gjør jeg. I alle fall på meg.

Forresten har jeg fått russenavnet mitt; bremmen på lue mi kommer til å bli prydet med WARNING. I følge klassen passer det visst; skremmende? Haha, det var morsomt, i alle fall.

Nå er det på tide å hente en stor kopp med te og se ferdig Brothers & Sisters, og såååå skal jeg sette meg ned å lese i Lestat til noen gidder å kjøre meg til hyllehelvetet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar