Sider

torsdag 23. april 2009

A work in progress, sannsynligvis for alltid

Rommet mitt blir mer og mer mitt. I går kom jeg meg til IKEA, kjørte tralle som en villmann på lageret og kom hjem med to små hyller og en CD-hylle. Dette er noe av det jeg har på rommet mitt nu:















En rar kopp (som sagt liker jeg kopper).















En liten fontene som surkler og kommer fra Spania.

















Bokhyllene mine! For øyeblikket inneholder de tegneseriesamlingen min og Six Feet Under Season 1, men de fylles nok opp. Oppå står denne karen:















Han kan nikke med hodet sitt.











Magical Trevor magneten min. Elsk på den.











Et teppe som hadde vært en skog hvis du var 2 mm høy.















En krukke. Den kunne vært fra Indiska men den har tilhørt en grandtante. Jeg har store planer om å ha drops i den. Steinen bak er en telysholder og bak den er Barbie, som noen sikkert kjenner fra før.











James Dean plakaten som nesten ble offer for kattespy i dag. Jeg flater den ut så den skal bli lettere å sette i lister. Bilderammene henger sammen i kroker men de er tomme. Det er litt trist.

Hva skal jeg ha i dem?

2 kommentarer:

  1. ÆH, magical trevor!! The tricks that he does, isn't he clever? :D Deiligt ungdomsskuleflashback!

    James Dean æ heilt latterleg digg forresten. Va kje e mæ når du kjøpte den for ca ingen kr? Å e kjøpte ein blodharry Motörheadplakat (som ligg samenlrulla onde senge me) isten? Gremme gremme.

    SvarSlett
  2. Jaaa, det va du :P Det va på Harry Camping (derav blodharry?). James Dean har kanskje verdens kulaste, finaste og mest sexy rocke-hår. Resten av James Dean kan og beskrivas som fin og sexy. Rawr ;)

    SvarSlett